Jag tog mig i kragen idag. Imorgon ryker mitt tråkiga hår. Eller som jag skrev på facebook "Äntligen ryker mitt bajshår!" Och efter 2 kommentarer på det kom jag underfund med att det hela lät aningen....fel. HAHA!

Nåväl, imorgon kl 14, befinner jag mig under saxen. Det ska bli hur skönt som helst, jag längtar efter att få fason på mitt hår. Förhoppningsvis.
Men jag litar på den här frisören, min lillasyster brukar gå dit & klippa sig, & varje gång hon har kommit därifrån har hon sett tok bra ut i håret!

Vad det är för något jag tänker göra, får bli en surprise. & jag lovar - bild kommer!
Vill säga, så fort jag får en bra bild. Jag är inte känd för att bli bra på bild... Hrmpf.

Kanske blir det en britney det slutar med. Man vet aldrig.

I morgon efter klippeliklippet blir det restaurang besök mot kvällen, med mamma, syster yster, broder tuck & hans pingla Sofia. Trevligt värre!

& på lördag är det Elias som gäller, barnvakt it is. Älskade Elias! ♥

Stay tuned! :*

1 kommentarer

MESTELSA

24 Oct 2009 20:12

hejhej allting bra ikväll?

kolla gärna in min blogg.

temat "kärlek"



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej