Nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min kamp att uppnå kilona.

Vikten som jag börjar på är 55,6 kilo. Målet är att väga så mycket som jag är lång så att säga. 1,72.
Så att gå upp runt 5 kilo, är tanken.

Var i stan med farmor idag & passade på att kila in på hälsobutiken, för att köpa bulk. ↑
En stor burk med pulver som man blandar ut med mjölk, ska tas 1-2 ggr om dagen, utöver måltiderna.
Som alltså ska göra att man går upp i vikt, det är ingen nyhet att jag äter som en häst, men aldrig gått upp ett kilo för det, så jag hoppas verkligen att det här kommer göra succé.

+ lagom med träning, för bäst effekt!

Om sisådär en månad, lär det märkas resultat iaf. Hoppas jag!
Farmor ska gå ner i vikt istället, så hon köpte något för det, så det ska bli spännande att följa varandras framsteg!

Slänger upp en bild på min kroppsbyggnad, som den ser ut i nuläget, & varje månad framåt blir det en ny bild,
för att ni ska kunna följa med mig i kampen mot fler kilo.

3 kommentarer

Lina

11 Oct 2009 14:35

Va duktig du är tjejen! Ska bli kul att följa din "kamp". Lycka till! Kraaaam :)

Malin

23 Oct 2009 22:07

Ooo jag har min kamp mot mindre kilon xD Hoppas de funkar för dig Malin :D

Bella

25 Oct 2009 02:27

Ditt BMI är 18.8 och det är inte alls farligt. Bara pyttelite underviktigt. Jag tycker du är jätte fin som du är :)

Kommentera

Publiceras ej