Jag tror bestämt att det är så.
Jag gav det en chans, gick in i det helhjärtat, gav dig allt jag kunde.
Men det var aldrig tillräckligt.

Nu har du ännu en gång hoppat på mig med samma bullshit som du gjorde första gången.
Jag skiter fullständigt i om du har en "sjukdom" eller hur fan det ligger till.. det enda jag vet med säkerhet är att INGEN människa på jorden är hundra procent frisk med det där beteendet.

"Bara skjut dig själv eller nått, lilla svin".
Var det senaste jag fick höra.
Haha, det är nästan lite skrattretande när man tänker efter..

Jag hörde av mig till henne igen för att jag visste att hon var sjuk & ville tala om för henne att jag finns här om hon behöver mig, hon tog emot mig med öppna armar, & öste bokstavligt saker över mig, som att hon aldrig varit så sjuk som hon är just nu, för att jag inte är en del av hennes liv längre, hon sa & skrev att hon saknar mig, att det är mig hon vill ha, att hon älskar mig, & att hon vill ha tillbaka mig.
Varför gör du dig ens besväret att göra så mot en annan människa?
En människa som gör ALLT annat än & spela något fult jävla spel.

Jag lovar & svär på mitt liv
att det är över mellan den här flickan & mig för all framtid.
Om hon så skulle komma & be på sina bara knän, skulle jag skratta henne i ansiktet.
Sjuk eller inte - man gör inte såhär mot en annan människa.
Speciellt inte mot någon som man PÅSTÅR sig älska. Simple as that faktiskt.

Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om du inte är en del av mitt liv längre, jag mår så fruktanvsärt mycket bättre utan dig som en parasit all over me.

So.. now.. lämna mig ifred for a life time nu, & gå vidare med ditt skit till liv, så sköter jag mitt.

Adios.

4 kommentarer

Mickiz

21 Apr 2010 02:23

Skickar alla kramar i universum till dig, du förtjänar inte det där. ♥

Sara

21 Apr 2010 09:54

Fy fan vilken jävla idiot till människa hon är. Bra att hon är borta nu, du förtjänr verkligen inte det är alls. Du är stark och klarar dig utan henne.



Kramar!

Marra

21 Apr 2010 12:50

Håller med skit i henne nu, din prinsessa finns var så säker. POK

Z

21 Apr 2010 16:57

Mallanbrallan,



ta bort hennes nummer och allt du nu har henne på, för en sån person är inget mer än äckligt smuts. hennes sjukdom är ingen "excuse" i något läge alls, för att säga sånna saker är man medveten om.. patetiskt minst sagt.



du förtjänar någon vacker fin människa, och inget fult äckligt monster, punkt slut.

Kommentera

Publiceras ej