Det är nog många av er som hört talas om den nya webcam chatten - chatroulette?

Helt enkelt som ett slags chatforum, där man med sin cam/mikrofon för den delen, kan prata med folk över hela världen!
Jäkligt rolig idé tycker jag.

Jag har varit inne där någon gång själv faktiskt (men hållt över min cam, haha) bara för att se vad det är för typer av människor som roar sig där. & tro mig när jag säger att mina misstankar besannades när jag fick se ett & annat könsorgan upptryckt i camen. 95% av dem man kopplas upp med visar inte sitt face, utan sitt kön, vilket i mina ögon är allt annat än uppskattat!

Hur eller hur är idén väldigt rolig & man kan säkerligen med lite mer engagemang hitta sig ordentliga guldkorn, kanske..... what do i know?

För de som känner för att blotta whatever i cam, klicka bara här! → Let the whole world see me!

Yeye, nu blir det snart dags att inviga min nya säng, så jag får några timmars sömn innan det är dags att stiga upp igen.
I morgon klockan 19.00 är det jobb till 07.00 Puuuh! I need to sleeeep!

Puwss :*

1 kommentarer

Jimmy

18 Apr 2010 19:27

Det här är annars en klassiker...

http://www.youtube.com/watch?v=LfamTmY5REw

Kommentera

Publiceras ej