Jahapp, då har det gått ett helt år sen jag fyllde år.

Jag har tänkt på det.. varför grattar man någon som bara blir äldre & äldre? haha.
Jag vill inte bli gammal, men som alla redan vet vid det här laget ska jag ha uppfunnit ett krummelur-piller, & stanna i ålder. Jag har funderat lite och kommit fram till att 25 nog är ganska lagom ålder att vara kvar i, haha.
Jag har med andra ord 1 fjuttigt år på mig! ;|

Så nu ska jag göra mig i ordning för att snart bli hämtad av mami, det vankas kalas minsann!

Ograttis till mig!




På tal om något helt annat, så ska jag jobba natt hela nästa vecka också.
Fyfän vad vi är grymma på våran station på jobbet, jobbar & sliter som d j u r. Går som på räls!
Mihi, lucky me!

1 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

03 Apr 2010 14:43

Grattis i efterskott! :)

Kommentera

Publiceras ej