I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound


You tell me that you need me
Then you go and cut me down
, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say


That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat
But that's nothing new

I loved you with a fire red, now it's turning blue
And you say sorry like the angel
Heaven let me think was you
But I'm afraid

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground.



Människor kan få 1 ärlig chans, 2 om man är generös, 3 kanske, men i absolut sällsynta fall.
Jag får nog erkänna att jag är generös. Så med andra ord är jag beredd att ge alla människor 2 chanser att göra sig rättvisa.
Jag tycker att man är värd en andra chans, ett snesteg kan alla människor på jorden göra.
Men sen finns det också gränser för HUR snett man kan trampa utan att vricka tilliten.
Man kan inte gå runt självgod & jävlig & tro att varenda felsteg man gör, ska få plåster & sakta tyna bort.
Thats not reality
. Så funkar det alltså inte.

Sen finns det dessvärre människor som kan glömma, ge bort hur många chanser som helst & förlåta fortare än blixten, well - jag är glad att jag inte är en av dem.

Har man trampat snett 2 gånger så be my guest att halta dig ur mitt liv.
Jag har inget som helst behov av människor som finner njutning i att trycka ner mig på olika sätt.
Det finns fina hjärtan där ute, som är betydligt mer värda att fylla med kärlek.

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentera

Publiceras ej