Föreställ dig att du är STRAIGHT, eller GAY.. & för att göra det lite vulgärt.. under pistolhot är tvungen att ha sex (in ut, spruta, skjut!) med någon av dessa två. Vem väljer du?
Texten under bilden talar sitt tydliga språk btw.
För er som av någon anledning inte kan se texten, står det följande;

"If your a straight male/female, given the option to have sex with either one of these two. Which one are you most attracted to? A or B?
You CANT say neither, neither is invalid, one of these draws your sexual attention. The only reason you would say neither is to protect yourself from sexual insecurities."

Så, vilken kropp av dessa två attraheras du mest av?
Och du MÅSTE välja!

Då undrar alla säkert vem av dem JAG hade valt?
& jag resonerar lite såhär, eftersom allt vad kukar heter äcklar mig, så är valet trots att det kvinnliga könsorganet sitter på en kille, inte speciellt svårt.
Jag hade i alla lägen valt bild A.

Your turn, make your choice!

8 kommentarer

Manuela

13 Apr 2010 23:49

Lätt B! Hahahaha Tuttar och snopp, hallå! :D Everything I want höhöh xD

Nadi

13 Apr 2010 23:50

haha! :D jag hade valt tjejen. hahah

Malin

13 Apr 2010 23:51

Hahaha, jag förstår ditt val ;P

Malin

13 Apr 2010 23:53

Nadi, haha, okejdå ;P

Mickiz

14 Apr 2010 02:44

B - utan tvekan :)

Anonym

14 Apr 2010 23:12

wää wää wää

victoria.

22 Apr 2010 16:23

haha! kul... men lätt att jag hade valt tjejen. en kille med får man skriva det ordet? såg ju riktigt äckligt ut haha!

Natta Jones - Mindfuck!

23 Apr 2010 21:16

Tjejen med kuken LÄTT xD

Kommentera

Publiceras ej