Som de absolut flesta har förstått är jag inget höjdar fan av Twilight filmerna överhuvudtaget.
Jag kommer fortfarande ihåg när jag var i Sthlm & skulle se första filmen på bio, med två vänner.
Jag hade sky höga förhoppningar för att jag tyckte att trailern var så jävla awesome!
Tji fick jag!
Sämsta skit jag någonsin sett. Det var någon slags... schlaffs komedi i mina ögon, vilket jag inte ALLS hade väntat mig. Jag minns fortfarande en scen ur filmen som fick hela biosalongen att brista ut i fullständigt gapskratt.
Det är i klassrummet när Robert sitter vid sin bänk & en ny tjej kommer in genom klassrums dörren, & han studerar hennes kropp uppifrån & ner. & alla i publiken brister ut i fullständigt gapskratt!
Ermf, antingen är jag otroligt trög & inte fattar det roliga, eller så var resten av biosalongen det.

Hur som haver, nu till min poäng
.
Hört talas om den nya filmen som kommer ut snart "Vampires suck"? Det är alltså med andra ord en parodi på Twilight filmerna! Sen hade de tydligen tryckt in Alice i underlandet på ett hörn i filmen också, vilket jag heller inte kan förstå själva poängen med. Trög igen.
Men den här tänker jag banne mig se! Att de gör fullständig pannkaka av allt vad Twilight heter, älskar jag!

Visseligen har jag bara sett 1a filmen av alla.. 3...4...? (Vet att en kommer ut nästa år..) meeeeen, eftersom den första sög så hårt, är jag inte jätte pepp på att se de andra.

På tal om något helt annat.. Ni kan aldrig gissa vart jag ska på fredag? ;P
Till min prinsessa ofcourse! (a) igen! Var inte jätte länge sen vi träffades.
& jag längtar så jag håller på att spricka! Det är redan onsdag i morgon, vilket innebär att vi redan nu kan säga (bara för att det ska låta bra) att det bara är 2 dagar kvar tills jag får hålla om henne igen!
Johanna - Jag tycker så mycket om dig! <3

NU ska jag göra i ordning lite krubb, dricka en till shake av "gå upp i vikt pulvret" & kolla någon film.
Tjipp! :*

1 kommentarer

Max

10 Aug 2010 22:23

Åh, Vampires suck är helt underbar :D

Kommentera

Publiceras ej