Hur långt är du egentligen villig att gå för att tjäna en stor summa pengar?


Finns det något du absolut INTE skulle kunna tänka dig att göra hur mycket pengar du än blev erbjuden?
I så fall vad?!

Jag åkte hem till syster yster en sväng förut, för att lämna en cola, när hon & hennes vän Jenni sitter & tittar på en "Jackass" dvd. & de är ju fullständigt dumma i huvudet de snubbarna. De gör verkligen ALLT för pengar, & dem får ju inte direkt lite heller.
& vissa saker de gör är ju så groteskt äckliga så det finns inte ord för det.

De reskerar bokstavligt talat sina egna liv, bara för att få sig en summa pengar & tjäna status on top of that.
De absolut flesta stunten de gör ser jag inget roligt i överhuvudtaget, förutom att de gör sig illa.
För de är mest rätt åt de.

Meeen.. det finns folk till allt. & någon måste ju vara jackass också, & lotten föll helt enkelt på de.
Filmen ovan visar nog deras dumdristighet ganska så bra faktiskt.
Njut.. eller ta dig för ansiktet av smärta. Its up to you!

Johanna - Jag saknar dig! På torsdag ses vi.. igen. Tihi, älskar hur ofta vi faktiskt träffar varandra.
& med lite tur inom en snar framtid blir det ännu oftare snart.

Justja, jag har ju sökt ett jobb i Nyköping. På elgiganten. Jag tänkte eventuellt sticka in ett huvud någon dag när jag är hos älskling, & visa vem jag är & helt enkelt säga att jag sökt tjänsten. Tror det kan ge mig ett plus i kanten, att jag faktiskt visar upp mig & visar framfötterna.

Aja, nu ska jag sätta på en film i min ensamhet tror jag.. & tänka & sakna Johanna ännu mer. Puwss! :*

2 kommentarer

Mattias Lindblad

22 Aug 2010 00:25

Något jag absolut inte kan tänka mig det är att något sprutar vatten på mig med brandslang. Det kan gå riktigt illa om man har otur :P

Malin

22 Aug 2010 20:33

Nu vet inte jag så mycket om kraften på en brandslang, men kan tänka mig att det är pretty rough :p Jag skulle nog absolut göra det för pengar dock :p Finns betydligt värre saker att bli utsatt för :p

Kommentera

Publiceras ej