(Av någon cp anledning kan jag inte lägga upp bilder längre.. någon som har samma problem? ARGH!)

Nu har jag precis gjort klart min present till älskling imorgon.
Nej, hon fyller inte år. Nej, hon har inte namnsdag.
Jag vill bara rent spontant ge henne något, för att hon är så jädrans fin & för att jag tycker om henne. Simple as.

Så.. nu ska jag äta lite & fortsätta titta på "Sunes sommar", sen ska jag packa. (eftersom jag jobbar i morgon, så packar jag det mesta idag, för att slippa kanon stressa imorgon) & sen blir det sova.
Jobb i morgon 7-12.30. Håll tummarna för att jag INTE blir mer sjuk!
Sen blir det raka spåret hem som sagt, slänga sig in i duschen & göra i ordning det sista för att sen bege sig till stationen. 16.18 går mitt tåg mot Nyköping.
En helg med min prinsessa, kan inte bli en bättre helg!
Läääääääängtar!


Anländer i Nyköping 19.50 i morgon kväll. Så med andra ord är jag där hon är vid den här tiden i morgon. Iiiih! <3

Nehe, plikten kallar.. mat & sunes sommar var det. Puss! :*

Kommentera

Publiceras ej