Jag tycks aldrig repa mig. Trodde att jag skulle bli bättre genom att isolera mig i lägenheten över helgen. Jag har alltså sen i Fredags inte satt min fot utanför lägenheten i hopp om att jag skulle bli frisk till i morgon & som det ser ut nu kommer jag absolut inte kunna jobba i morgon. Attans!

En näsa som rinner, en hals som inom en snar framtid antagligen är sönder hostad, en röst som är väldigt svag på grund av allt hostande, en panna som sprängs snart av all huvudvärk & en kropp som är varm nog att steka ägg på.
Wää wää wää!

& eftersom jag jobbar i ett kök känns det inte allt för aktuellt att utmana situationen & kanske smitta ner alla som rör sig i bygget i morgon. Aja, jag ska ta en sväng ut till mamma lite senare för att höra vad hon tycker.
Mammor brukar ju vara bra på att bestämma mycket åt en, haha.

Nu ska jag iaf ringa min vän, hon ville dra med mig till Hultsfred för att äta, & ja.. jag tänker banne mig inte sitta inne mer, för SÅ jävla kul är det inte. Liiiite vill hag komma ut iaf, om jag så blir mer sjuk på köpet.

Johanna - Jag saknar dig, mer & mer för varje dag som går. & jag hoppas innerligt att vi ses snart precis som vi pratat lite halvt om. Du vet att jag alltid finns här för dig!
Du är den jag tänker på 24 timmar om dygnet & du är den som får mig att le bara tanken på dig.
Du & jag mitt hjärta, du & jag. <3

3 kommentarer

Johanna

08 Aug 2010 18:04

Du och jag älskling! :)<3

Malin

08 Aug 2010 21:37

Det kan du slå dig i backen på älskling. Du & jag! <3

Leia ♥

10 Aug 2010 17:25

Mår du bättre nu? :)

Kommentera

Publiceras ej