Alltså.. jag blir så jävla förbannad. Vad är det för jävla idiotkärring det här?


Jag hade inte haft något emot att ta henne i ryggraden & slänga ner henne i en tunna & låta henne sitta där i 15 timmar. Oacceptabelt beteende så långt ögat kan nå. En helt random katt som hon antagligen inte har någon som helst relation med. Hon får bara en "snilleblixt" från tomma intet att "Åh, det står en soptunna här, jag kanske skulle slänga ner katten i den & gå härifrån med gott samvete & sova gott under täcket sen, medan den här katten sitter instängd i en soptunna antagligen skräckslagen & hungrig.." Jävla papphuvud!

& ja, jag vet - det här är långt ifrån det värsta en människa kan göra. Det är inte det det handlar om.
Det är principen. Den här människan har verkligen noll sympati för varken människor eller djur.
& det får iaf mig att må illa.
Så fruktansvärt illa.

Djurplågare är något av det absolut värsta som finns, & det är inte mycket jag hatar lika mycket som just det "folket". Folket.. Pft, de är ta mig fan monster. Usch.

Hur som haver på tal om blåbär. Jag börjar sjukna till.. IGEN. Vad fan är det som händer?
Hostan har blivit betydligt bättre, men det sitter minsann kvar i kroppen, trots medicin som SKULLE hjälpa.
"Sker ingen förbättring, ska läkare kontaktas". Okej, bättre har det som sagt blivit, men jag hostar fortfarande. Ska jag ändå kontakta läkaren? Idag har jag dessutom en fruktansvärd huvudvärk, värk i kroppen, småfryser & allmänt seg & trött. Wää wää wää, jag vill inte! Good timing... not.

Aja, klockan 17-21 har jag iaf tvätt tid. Men innan dess blir det nog en powernap i hopp om att bli bättre till i morgon.
05.55 går mitt tåg till Linköping för vidare färd mot älskling i Nyköping. Landar hos henne 9.30, sen blir det fort hem för att bege oss ner på stan igen. 11.15 måste vi vara på plats, för min surprise ;)
Spännande & se hur hon kommer reagera!
Saknar henne så jag storknar snart.. & johanna - jag är så fruktansvärt glad att du är min! <3

Nehepp, nu ska jag göra något annat.. hejsvejs.

2 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

26 Aug 2010 00:04

Haha fy fan va elakt :'P (Ursäkta men jag måste skratta för det ser så fel ut!)

Hanna

29 Sep 2010 19:43

Fy FAAAAAAAN!!

Kommentera

Publiceras ej