Jag finner faktiskt inga ord. Ibland blir jag helt speechless, & i den här situationen blir jag det multiplicerat med 100.

Ett monster som henne borde inte f
å ha eller vara i närheten av barn. Simple as. I slutet nämner Dr.Phil att det är systern som filmar... det får mig genast att undra hur fan HON med gott samvete kan stå & bara filma hela grejen utan att ingripa. Skulle tippa på att hon inte har alla chips i påsen hon heller...

& att "mamman" i fr
åga kan sova gott om nätterna får mig att kräkas over and over again.

Tragiskt. Den lilla pojken
lär få stora men resten av sitt liv. & anledningen till att han inte sköter skolan?
HMM! L
åt mig gissa...
Ja, den där jävla kossan till mamma borde kanske fundera på att det kanske är HON som orsakar det?

9 kommentarer

Anonym

17 Dec 2010 21:22

fan va förbannad man blir när man ser sånt

Daniel

17 Dec 2010 21:34

Vi vet dock inte hur gammal hon är som filmade, det var ju trots allt den pojkens syster. Du ska inte döma henne du ser ju hur psykotisk mamman är. Vi vet inte heller varför hon filmade så var inte så snabb att döma folk.

Bloggens innehavare

17 Dec 2010 21:41

Spelar ingen roll tycker jag. Om hon e 59 eller 10. Man gör något! Så enkelt e det. Jag hade gjort det om jag så hade fått utstå 100 sparkar om det hade varit min bror...

Daniel

17 Dec 2010 22:03

Men om hon var 10, tror du inte hon var lite rädd för mamman?

Bloggens innehavare

17 Dec 2010 22:15

kan hända. Men jag hade iaf hur ung jag än var riskerat mitt liv för min bror...

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

19 Dec 2010 21:17

Måste hålla med "Daniel" här, ingen vet hur hjärntvättad systern är. Med tanke på att hon antagligen har växt upp med samma uppfostran får mig att vilja höja henne till skyarna som har VÅGAT FILMAT DET OCH SEDAN FÖRT DET VIDARE!

Bloggens innehavare

20 Dec 2010 00:22

Jo, du har en poäng faktiskt. Håller med!

Poffie

21 Dec 2010 12:04

Vilken jävla hora.

Blir så förbannad att jag nästa gråter av att se sånt.

Bloggens innehavare

21 Dec 2010 17:36

Sis; jotack, hon borde dö.

Kommentera

Publiceras ej