Kanske vore den här tjejen rätt för dig? Kan dock tyvärr inte tala om vilken hemsida hon sitter & gömmer sig på. Antagligen någon singelsida.

Jag menar, hon har ju faktiskt inte ens n
ågon poäng i det hon skriver? Hon söker efter en snygg, rik, vältränad, intelligent, rolig man som kan laga mat. Okej att det finns snygga män.. men resten?
Finns det ens någon sån man?

Dessutom boys, l
äs understa raden 3 gånger till eller så många gånger det krävs för att "hingsten" ska resa sig.
HON TAR DEN I SKITH
ÅLET!

Nävars, lite kul var det iaf! Lite roar en liten människa!

NU ska jag sova. Gnight! F
örresten, om 6 dagar vid den här tiden är jag hos min kärlek.
Jag l
ängtar efter henne något otroligt, även om det inte var länge sen vi sågs.

Johanna - Jag
älskar dig. <3

1 kommentarer

Anne - Big sis'

02 Dec 2010 15:29

snygg - enligt mig och i vissa ljus ;p

rik - icke!

vältränad - han har tvättbräda, räknas det?

intelligent - kan jag inte påstå.

rolig - Jodå, han har sina stunder :)

kan laga mat- OM han kan! Damn vad det knuller i mun av hans mat!



Några indianer i kanoten har min karl iallafall :D

Kommentera

Publiceras ej