Det finns väldigt många konstiga & avvikande sexuella läggningar. Här är en av många.

Har du hört talas om någon med den sexuella läggningen apotemnofili? Om du inte vanligtvis brukar fråga någon "Vad har du för sexuell läggning?" borde du kanske överväga att göra det från & med nu.
Apotemnofilia personer är människor som önskar att få en eller flera av sina egna helt friska kroppsdelar - amputerade!

Lagom snopen man skulle bli om man ligger tätt omslingrad med någon i sängen & när man själv tycker det är som skönast, så skriker den andra personen i fråga "OOH AAH *stön stön* JAG VILL ATT DU AMPUTERAR BORT MITT ENA BEN!!".

Iofs tror jag kanske inte att personer som verkligen TÄNDER på det här skulle vara så öppna med det , om ens någon är det? Men bara själva tanken på det får mig att må illa.

Sätt dig in i min något väldigt vulgära tanke..
Om du faktiskt ligger tätt omslingrad med någon & har det hur bra & skönt som helst, & personen 20 minuter in i akten skriker "OOH AAH *stön stön* JAG VILL ATT DU AMPUTERAR BORT MITT ENA BEN!!" Eller kanske till&med för dem snoppintresserade "OOH AAH *stön stön* JAG VILL ATT DU AMPUTERAR BORT MIN PETTER NIKLAS!!".
Vad hade du gjort?
Studsat upp ur sängen, slitit på dig kläderna & aldrig mer hört av dig till personen i fråga?
Eller är du en sån där människa som man kallar "toffel"? & faktiskt hade gjort det?

Frågan är ju bara hur FAN man kan njuta resten av akten sen när en eller flera kroppsdelar blivit amputerade.
Nu är det ju givetvis inte så att det nödvändigtvis måste ske i sängen, men vad vet jag... det gör det säkert också.
Att människor som man möter på stan går runt & tänker "Oh, shit.. jag önskar att hon där i blå tröja kunde hugga av mitt ena ben..." går inte riktigt ihop för mig.

Now - lets talk about.... the weather?

1 kommentarer

Mattias Lindblad

02 Mar 2010 13:46

Jag hade inte reagerat på det om någon sa så. Jag hade inte tagit det på allvar och bara fortsatt som vanligt utan att säga att ljud :)

Kommentera

Publiceras ej