Tillåt mig att skratta. Okej, visst det som har hänt är hemskt såklart, men att gå ut med en fantom bild på en bil som vilken 3 åring som helst skulle kunna måla, är väl ändå a big mistake?

Är dem seriösa? & tror dem på fullaste allvar att någon ska ringa in i hysteri & säga "JAG HAR SETT BILEN, JAG HAR SETT BILEN!"? Är det ens någon som kan se vad det är för bilmärke? HAHA.

& kanske är det dags att införa en kurs? För poliserna där dem lär sig att teckna fantom bilder?

Bilden under som ska föreställa...? Bilen underifrån...? Ser mer ut som en skiss på en trädgård.

Så, har du sett bilen. Well - give them a call! Din hjälp kan göra skillnad.

4 kommentarer

Sara

16 Feb 2010 17:56

HAHAHAHAHAHH OMG JAG DÖR HAHAHHAHAHA! fy fan vilken dålig bild, de kan ju va vilken bil som helst :P hahhaha orka

Anonym

16 Feb 2010 20:33

Hahahah, varfan får du allt ifrån?



// Sandra

Anonym

16 Feb 2010 23:15

Haha ååålright, till och med jag ritar bättre och då är det jäklar illa ;]



Puss snygging <3

Natta Jones - Mindfuck!

21 Feb 2010 04:33

Asså ... Har du källa på artikeln ? För norrmän sägs ju vara dumma, det är en låtsas artikel som driver med det antagligen.

Kommentera

Publiceras ej