Eftersom jag ser otroligt mycket filmer, tänkte jag dela med mig av dem som faktiskt är något att ha!
Så varje helg tänker jag tipsa om en film.
Nog för att skräck/thriller/rysare är min favorit genre, men jag tänker bryta det mönstret & titta på filmer i ALLA kategorier bara för att kunna tipsa er, inte dåligt om jag får säga det själv!

Som ni ser på bilden, så är det alltså "The stepfather" jag tipsar om idag.
En thriller/drama, som handlar om;
Michael återvänder hem till sin mamma från militärskolan, och upptäcker att hon är nykär och att den nya pojkvännen numera bor hos dem. Michael försöker lära känna den nya mannen och blir mer och mer säker på att något är fel. Väldigt fel!

Det här är alltså en remake på "the stepfather" som gjordes 1987.
& jag måste säga att den är fruktansvärt nervpirrande. Vissa stunder så spännande att man håller på att göra ner sig. Snyggt upplägg, bra skådespelare & en fruktansvärt bra story.
Man sitter som fastklistrad i 1 timme & 45 minuter.

För er som laddar ner, finns den att ladda ner här;

http://tankafett.com/torrent/13759/The.Stepfather.2009.UNRATED.DVDRip.XviD.SWESUB-KickFoot

Om ni "tycker om" att ha hjärtat i halsgropen & sönderbitna naglar av nervositet - se den!

(Anledningen till att jag inte tänker lägga upp en trailer istället för filmernas framsida är för att jag ibland tycker att dem avslöjar för mycket. Jag personligen tycker det är roligare & mer spännande att inte veta något om vad som händer.)

Have yourself a great and nervwracking saturday!

Kommentera

Publiceras ej