Nog för att jag hade mycket av det här på känn, så besannades det minsann idag!

Säga vad man vill
, men någonting säger mig att det är ungefär såhär dem ser ut i hjärnkontoret.
Rätt komiskt att det var "smart" jag sökte på när jag sökte på google, & fick upp den här bilden bland annat.
& om det är såhär det ser ut, låter det kanske inte allt för smart, huh?

För dem som inte ser vad som står underst på bilden så lyder meningen följande;
Fotnot: Lyssna-på-barnen-när-dem-gråter-mitt-i-natten-körteln finns inte med på skissen eftersom den är för liten & för underutvecklad. Ses bäst under mikroskop.

Nå, är det en rättvis bild av mannens hjärna, tro?

Ska vi prata smart på allvar, så är minsann min bonus systers son det!
Kom hem från mamma & Co för en stund sen & i vanlig ordning så får man höra saker från Elias, så man brister ut i gapskratt. Elias tittar på svampbob fyrkant, där en figur släpar på 2 tunga väskor,
Elias säger; - "Det är stenar i dem!"
När det sen visar sig vara helt korrekt stenar i väskorna, frågar jag;
- "Hur kunde du veta det Elias?" Så säger han, samtidigt som han pekar mot huvudet;
-"Jag är bara smart i hjärnan!" So true, so true! Jädra go unge ♥

2 kommentarer

Ivy

18 Jan 2010 09:10

Haha vad gulligt sagt av honom! Och tack för din kommentar :) Jättesnällt sagt! Blir glad :)

Anonym

29 Jan 2010 01:44

Haha har sett dendär bilder tusen gånger men är fortfarande lika rolig haha :P

Kommentera

Publiceras ej