Visste du att flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor?

- No comment!

Visste du att eskimåerna är den enda etniska gruppen i världen som saknar könshår?
- Shaved for life, thank you very much!

Visste du att World Of Warcraft spelas av över 10 miljoner personer?
- Big surprise! Not. Förstår själv inte charmen med det där spelet.. men 10 miljoner gör det uppenbarligen!

Visste du att en ko fiser ut 600 liter metan per dag?
- Perfekt objekt att skylla ifrån sig på om man själv inte kan hålla tätt.. moaha.

Visste du att håret på huvudet växer omkring 1,3 centimeter på en månad, och att man tappar ungefär 75 hårstrån från huvudet varje dygn?
- Man lär sig något varje dag!

Visste du att år 1938 blev Hitler vald till "Times - Man of the year"?
- Antar att han var den enda som var nominerad till den titeln...? Sinnes.

Visste du att en guldfisk bara kommer ihåg de tre senaste sekunderna i sitt liv?
- Nu vet jag vad jag var i mitt förra liv!

Visste du att ett fyraårigt barn frågar i snitt över 400 frågor om dagen?
- Inte heller jätte big surprise, fråga.. ja, det kan dem! Helst 10 gånger om samma sak!

Visste du att Super Mario har mössa för att tecknaren inte kunde rita hår?
- För mig känns det som om håret är det allra lättaste...?

Visste du att man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten?
- Tack & lov att det inte är 6 månader i sträck iaf!

Visste du att sköldpaddor kan andas genom rumpan?
- Inte så himlans avundssjuk faktiskt.

Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen?
- EUW! & jag bet på naglarna senast idag, bad habbit?

På ett tangentbord fins det mer baciller, än på en toalettring?
- Jag mår... illa.

3 kommentarer

Malin

23 Jan 2010 19:15

Haha nu har jag blivit lite klokare :D

Natta Jones - Mindfuck!

25 Jan 2010 01:05

Käns som att allt inte är sant :O Har inte eskimåer nå könshår ? !

Sandra

29 Jan 2010 19:29

Haha sånt här är ju alltid kul att veta. ;D

Kommentera

Publiceras ej