Som de absolut flesta av er som läser min blogg redan vet - det borde sitta 10 kilo mer på min kropp.

Jag är absolut inte nöjd med min kropp/vikt som det är idag. Det har till&med gått så långt att jag känner mig obekväm med att slänga av mig kläderna för att sola/bada till att skutta ner i sänghalmen. & jag avskyr det!
Det är heller ingen nyhet att jag ALLTID har haft svårt för att gå upp i vikt.
Min mamma är normalbyggd, min syster är normalbyggd, min bror är normalbyggd.
Min pappa är smal som ett streck & har alltid varit - & visst fan skulle JAG få hans jävla gener!

Hur som haver var det ödet att jag på allvar ska ta tag i mina "problem". För när jag jobbade & hade lunch idag ringde någon tjej från "Herba life" eller vad fan det heter, & nämnde att jag tydligen har fyllt i något formulär om just bland annat, vikt. & frågade eftersom det inte framgick i formuläret om det var ner eller upp i vikt jag ville.
"Absolut upp!" svarade jag som ni förstår. & så nämnde jag mitt pulver som jag faktiskt har men är otroligt slarvig med att använda. & OM jag börjar använda det, så SKA jag börja gå upp i vikt.

Så nu tänker jag på allvar dra i mig två pulver drinkar varje dag, tills kilona börjar ta fart över min kropp.
Det ska fan bli ändring nu.
Jag har ju trots allt satt som mål att jag SKA, SKA SKA väga 60 kilo den 20 december i år.

Neheee, nu ska jag gå & blanda till mig en drink.
Skål för fan!

4 kommentarer

Anne

15 Jul 2010 22:10

Finns det nått så att jag kan gå ner i vikt till den 20 december då?

Vi kan tävla; så mycket som du går upp - lika mycket ska jag gå ner :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 Jul 2010 16:01

Jag känner igen det där. Har själv väldigt svårt att gå upp i vikt, och har under de senaste 10 åren legat ganska jämt viktmässigt. Visserligen önskar jag bara något kilo mer.



Antar att viktfrågan kommer att ändras markant allt eftersom jag blir äldre :P



Ha en fin dag!

Natta Jones - Mindfuck!

18 Jul 2010 01:55

Min maniska chipsätning hjälper mig att hålla vikten haha :D

Mattias Lindblad

18 Aug 2010 22:47

Något du skulle kunna göra är att börja träna på gym :) Så kan du fylla upp din kropp med lite muskler istället för fett :)

Kommentera

Publiceras ej