Okej, jag kollade ingenting på det kungliga bröllopet i fruktansvärd brist på intresse, MEN efter mycket om & men, letade jag upp det omtalade "daniel talet till victoria" klippet. För & se om det faktiskt var så vacker som alla sa.
- & ja, jag erkänner.. det var det.

Man känner & ser verkligen hur fruktansvärt kära dem fortfarande är i varandra. & det gör att man blir helt varm i hela hjärtat.
"Victoria, störst av allt är kärleken.. jag älskar dig!" My gawd, då brast det för mig, haha.

Ni som inte sett det, kolla. det ÄR vackert!

Så vackert så vackert. Så nu har jag sett det. Finito.

På tal om något annat borde och ska jag hoppa i säng alldeles nu. Klockan 9 ska jag befinna mig på det första dagiset för "gå brevid dag".
Bokade en biljett till Nyköping idag också. Så den 23-25 juli kommer jag befinna mig där. MIHI! Lycka på det.

PUSS!

1 kommentarer

Johanna

05 Jul 2010 20:05

Och gud vad jag längtar! :*

Kommentera

Publiceras ej