Jag är precis hemkommen från jobbet. Umgicks lite med barnen idag också, för vi hade så lite & göra (lite barn), så jag tog tillfället i akt, för att jag vet att man med all säkerhet alltid brukar höra så roliga saker från dem små liven. Sagt & gjort. Två små flickor satt & pärlade, & efter ett bra tag säger den ena flickan "Jag har kommit på ett nytt ord!" Jag ville såklart veta vad det var, så jag frågade. Så sa hon att ville viska det. Sagt & gjort, hon viskade ordet "kuk"! :o Jag var tvungen att fråga henne igen för att försäkra mig om att jag hörde rätt. & det gjorde jag. HAHA! Sen efter yttligare ett tag så sa den andra flickan "Vet du? Jag tycker du ser ut som en prinsessa!" Haha, sött värre!

Dem är så söta, & nu fick fröknarna smak på hur jag är med barnen också. Tänkte att det säkert kan ge mig några pluspoäng när jag nu står uppskriven på deras vikarielista! Score!

Nuuuu, händer inte mycket. Smälter för övrigt bort snart, i den här kvava värmen som berikar vårat sverige.
Helt galet! Men jag klagar inte.. även om det inte är helmysigt när det klibbar på kroppen... eller? ;]

Nu är det bara 10 dagar kvar, sen befinner jag mig i Nyköping.
Skönt att komma ifrån den här stan lite & se lite nytt!
Me like very much!

Jag undrar just om mamma och co ska grilla idag i värmen? Tåls att fråga!

En svalkande puss på er i värmen!

Kommentera

Publiceras ej