Nu håller dem på att visa INNAN, UNDER & EFTER det kungliga bröllopet på varenda tv kanal i princip.

& det är många som i denna skrivande stund sitter & fäller tårar över hur vackert det är när dem äntligen får varandra "på riktigt", eller många som överhuvudtaget bara tittar för att just - bara titta.

Jag gör inget av det. Jag bara sitter här i min ensamhet & är bitter för hur jävla "bröllops kåta" & "bröllops sjuka" hela Sverige helt plötsligt blivit. Är det BARA jag som bokstavligt talat SPYR på att dem i flera veckors tid BARA haft program på tv om det där jäkla bröllopet? Är det BARA jag som bokstavligt talat bryr sig NADA om dem gifter sig eller knullar, eller fiser? Dem är två helt vanliga människor precis som alla andra.
Med den lilla skillnaden att victoria råkade pluppa ur sin mammas hål, i en kungafamilj.
Nothing more to it.

Dessutom kan dem köpa en ring för 175.000 endast för att bäras på ringfingret anyway, för VÅRA pengar.
En klänning lika dyr som Tiger Woods villa, & en röd matta för samma pris, som i slutändan rullas in & ställs i en garderob.

Nu kan man ju dessutom som på precis allt annat, satsa pengar på bröllopet.
Om victoria tex skulle svimma, eller om drottningen skulle gråta.
Sätter du en peng & det händer, well.. då kanske du är miljonär when the day is over.
Hur patetiskt är inte bara det på en skala 1-10?
Jag hörde det på radion förut & brast ut i gapskratt. Hur långt behöver dem nödvändigt gå?

Aja, okej.. om jag får satsa min peng, så tror jag att dem kommer göra ett "break up" inom 2 års tid. So much for there happy ending...
Någon som sätter emot så jag kan bli miljonär?

1 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

19 Jun 2010 17:14

Är sjukt less på det där jävla bröloppet, synd att det inte regnade säger jag! BTW jag har absolut noll täckning på mobilen min :S

Kommentera

Publiceras ej