Btw.. hade jag varit killen hon gnider sig mot, hade jag fått bånge som hade räckt för att föröka en kines i kina!

Låt mig bara göra en sak klart för alla er som säger "Oh my god vad hon härmar Lady Gaga!"
Det gör hon definitivt inte.

Vad heter låten? Jo, Not myself tonight. Borde det kanke inte redan då ringa en klocka?
Hon sjunger en låt & gör en musikvideo i ett forum vi inte är vana att se henne.
Väldigt mycket mer vågat än hon någonsin varit, lite mer annorlunda än hon förut visat sig vara.

Men att hon skulle vilja vara som Lady Gaga & härma henne? Gimme a break.
Låt mig se...
Vem blev känd först? - Christina Aguilera eller Lady Gaga?
Christina aguileras debutalbum släpptes 1999, medan Lady Gagas debutalbum släpptes 2008.
& vinnaren är Christina Aguilera!

Blir bara så trött på att folk jämför aguilera med gaga, när hon dessutom till&med i låten sjunger bland annat;
"You know tonight
I am feeling a little out control

Is this me
You wanna get crazy
Because I don't give a...

I'm out of character
I'm in rare form
And If you really knew me
You'd know its not the norm


Cause I'm doing things that I normally won't do
The old me's gone I feel brand new
And if you don't like it fuck you

The music's on and I'm dancing
I'm normally in the corner just standing
I'm feeling unusual
I don't care cause this is my night


I'm not myself tonight
Tonight I'm not the same girl same girl.
"

Aguilera kommer ALLTID vara aguilera & inte någon annan, end of story.

12 kommentarer

Madde - charlies mamma

03 Jun 2010 23:11

Bra där Malin! Nu fick du allt till det kanonbra! :D Alla andra kan ju gå och loda någon annan stans som fortfarande tror att Christina härmas Lady DADA!

Mimmí

04 Jun 2010 00:22

=) Håller med dig i det här inlägget. Aguilera har ju alltid haft olika stilar. Men visst tänker man på Gaga när man ser videon. Men jag tkr att alla jämför alla artister idag med gaga, så fort en artist är lite "nyskapande" så säger man att han/hon härmar Gaga. Synd tkr jag.

Annoula

04 Jun 2010 00:42

sv. Haha aah Grekland är underbart! :) hihi. Testa dig fram så kmr du nog till slut hitta det du vill göra :) Nt speciellt du intresserar dig för?



Stör mig också på att dom ska jämföra x-tina mä gaga.. aja, i brist på annat så skriver dom skit :p

Minnali

04 Jun 2010 08:37

Jag tror det finns en anledning till att hon väljer att använda sig av den stil hon gör i videon. Att den är inne. Vem startade stilen - Gaga?



Tror x-tina är lite orolig med tanke på att hon under de senaste åren levererat max fem låtar medan Gaga bara fortsätter att prestera. Hon har ju redan yttrat sin avundsjuka i intervjuer etc.

Minnali

04 Jun 2010 09:01

Oavsett vad avsikten är med videon så står det klart och tydligt att hon härmar Gaga. Det jag gissar på är att X-tina kommer att byta hela sin tidigare Monroestil till en mer robotlik á la Gaga.



Anonym

04 Jun 2010 09:08

Hon gjorde reklam för sin parfym i en knapp sekund ^^

Emma

04 Jun 2010 17:34

Jag håller helt och hållet med dig! Hon kom ju till ock med ut med Keeps Getting Better 2008 samma år som Gaga släppte sitt debutalbum och då hade de lite lika stil. Jag gillar båda, men som du sa Aguilera är alltid Aguilera! Dessutom låter Christinas album inte ett dugg likt Gagas album. Även om jag gillar båda så är jag så otroligt trött på många Gaga-fans som jämför och attackerar en så otrolig artist som Christina!

bella

04 Jun 2010 19:02

Tack sötnos:D

Maria - mode, outfits & inspiration

04 Jun 2010 19:13

Håller med dig! Men samtidigt, så tycker jag att själva MUSIKVIDEON är inspirerad av Lady Gaga, dock så härmar ju inte CHRISTINA AGUILERA Lady Gaga, förstår du skillnaden? Att folk jämför dom två är helt sjukt, tycker båda är i en klass för sig, finns ingen anledning att jämföra dom två, mer än om man har baserat allt på Christinas musikvideo.

Annoula

04 Jun 2010 21:19

sv. Hahahah adå d kmr du göra :)

Minnali

05 Jun 2010 13:10

Haha! Ellerhur!



Allt väl med dig annars? :)

katten

09 Jun 2010 20:48

Xtina är grym! Hennes senaste framträdande var supernice och hennes scenkläder med. Jag har lagt upp Jag har lagt upp en liten kläd-tribute till henne på bloggen, kika in vetja!

Kommentera

Publiceras ej