Nu är det bara 15 fjuttiga dagar kvar till det smäller!
HULTSFREDS FESTIVALEN, here i fucking come!
Jag är helt GALET pepp så det finns inte. Iiiih!

I övrigt sitter jag & snart får cpryck på mina vrister som "krampar" typ. Känns som om myror springer runt i ådrorna, & med dem problemen lär jag inte kunna få ro till att sova... vilket var tanken nu.
Wäää wäää wää!
Hur eller hur ska jag ge det ett försök, för jag är TRÖTT!

För övrigt så säger jag bara... Ola Svensson - Nathalie. Pfft! ;]

Godmorgon. ZzzZZzz!

2 kommentarer

Malin

22 Jun 2010 20:15

Ola är bra :)



Läs gärna om hur det är att vara väldigt allergiskt mot metall i min blogg just nu:) eller egentligen är det en sådan här gubbe :(!

adelinn

22 Jun 2010 21:22

sv: tacktacktack! men det är jag själv som skrivit låten (a)

Kommentera

Publiceras ej