Jag gjorde upp en eld för dig, Och nu brinner hela skogen.

Skulle man med ett instrument kunna se in i min hjärna, tror jag man skulle se ett frågetecken.
För det är precis så jag känner mig. - Som ett frågetecken.

Jag vet varken ut eller in.
Jag är kanske den löjligaste människan i världen, jag vet inte.
Eller så är det bara för att jag så jävla gärna vill.

Men det känns som om allt glider mig ur händerna, åter igen. & det vill jag inte!

Från & med nu, har jag ingen boll i mina händer överhuvudtaget, den har tröttnat på att vara där.
Tiden är inne för dig att plocka upp den & kasta den dit du vill att den ska landa.
Jag vill inget hellre, men jag tänker inte försöka vinna något mer.

Jag önskar att jag alltid hade kroppen tankad med styrka, men det har jag inte.
Jag orkar inte jaga, jag orkar inte försöka, jag orkar inte hoppas.
När det i slutändan bara blir mos. När det står i stjärnorna så tydligt, när alla tecken finns framför ögonen på mig.
Hur kan jag vara så jävla blind?

Jag tänker inte gå runt & kisa längre...
Its time to open my eyes, hur jävla svårt kan det va'? Egentligen?
Förbannat svårt. Uppenbarligen.



Well well, hur eller hur är helgen över, likaså Göteborg.
Ullared blev det, & 1800 kronor fattigare, men 39 saker rikare. Bingo på det!

Nu sitter jag & är tyst, precis som jag borde, som min lillasyster sa förut idag.
Min röst är så gott som bortblåst, jag har helt enkelt hostat bort den. Funny!
Så nu är det teckenspråk som gäller, & nu ska jag pysa. Plikten kallar.
Adios.

4 kommentarer

CAMIE

06 Jun 2010 21:19

SV: Det är ju roligt när kändisar är lika "tecknade känsidar" ;D

Madde

06 Jun 2010 22:58

Idag har jag solat, fixat klart min sista skoluppgift och tränat. Vad ska du göra i morgon(måndag)? Kram

T O V A

07 Jun 2010 20:44

hur har din dag varit? :-)

snygg design btw! :-D

T O V A

07 Jun 2010 21:04

*sv;' haha, ååh, det lät inte kul!

hoppas imorgon blir bättre då! :-)

min dag har faktiskt varit bra! lite trött nu bara..

kram

Kommentera

Publiceras ej