Jag undrar hur länge du tror du skulle klara dig utan sex?

Svar; Oj, vilken svår fråga, haha. Men jadu, jag klarar mig ofta länge utan sex.. Eftersom jag inte hoppar ner i sänghalmen med vem som helst. Men 1 år, där går fan gränsen.. kanske för länge sen?

Hur många personer har du haft sex med?
Svar; Hrmpf.. 6. Varav 3 av dem är förhållanden.

Brukar du ha sex med folk du inte tycker om speciellt mycket?
Svar
; Big no! Det brukar jag inte. Det är inte min cup of tea för fem öre att ha sex med någon som jag inte alls är "intresserad" av på något sätt.. Ska jag ha sex med någon, ska jag tycka bra om henne, annars är det meningslöst för mig.

Varför tycker du att k*kar är så avtändande?
Svar; Jag vet faktiskt inte. Jag har alltid tyckt det. 1. Bara att titta på ett manligt könsorgan, får mig att garva. För dem är så jävla fula! 2. Dem attraherar mig NOLL. 3. Antagligen tycker jag så eftersom jag är homosexuell, då stöter man nog automatiskt bort dem..

Har du någon sexleksak?
Svar; Det har jag, ja. Men av respekt för min mamma som läser min blogg, HAHA! (som jag för övrigt ska be blunda för det här inlägget) så säger jag inte mer än så!

Vad är det bästa sexet du har haft?

Svar; Oj, ännu en svår fråga. Haha.. Erhmpf, hade velat att du formulerade frågan bättre, men jag svarar på hur jag tror att du menar. Det bästa sexet infinner sig alltid när det sker impulsivt tycker jag. = Man behöver inte vara i en säng för att ha sex. Say no more! Muaha.

Vilken typ av tjejer gillar du?
Svar; Oj, det är så olika! Det kan vara en blond tjej, som är mullig, med blåa ögon till en tjej som är mörkhårig, smal & brunögd. Jag tror inte jag faller för ett utseende alla gånger, jag kan falla för hur någon skrattar, ler, pratar osv. Men om du menar hur hon är i sättet, så faller jag väldigt sällan för butchiga tjejer (tjejer som ser ut som killar). Tjejiga tjejer is the shit! Bruna ögon går ALLTID hem hos mig, vem det än sitter på!
Smilegropar är jag oerhört svag för.
Men sen är det så stort område i övrigt! Att hon är säker i sin läggning betyder mycket för mig, att hon står med båda fötterna på jorden, & inte har ett ont ben i kroppen, sumerar nog vad jag faller för ganska bra.

Hur gammal var du när du kom på att du var homosexuell? ^^

Svar
; Jag har nog vetat det hela tiden, för jag har aldrig någonsin kollat åt killar. Men jag var helt säker på det när jag gick i 6:an. För då blev jag hopplöst kär i en tjej i min klass & sen den dagen har mina ögon bara dragits to the ladies! Do you blame me, really? ;]

Hur var det att komma ut med att du är homosexuell?
Svar; Jag har faktiskt aldrig någonsin behövt kliva ur garderoben. Vimmerby, staden där jag bor har gjort det åt mig! Rykten satte igång att cirkulera innan jag ens själv visste att jag var homosexuell, haha.

Hur tog din familj och vänner det?
Svar; Dem tog det alla jätte bra! Den enda som tog det "mindre" bra är nog min pappa. Men det bryr jag mig faktiskt inte om, för vi har en sån dålig relation till varandra ändå. Men jag kommer aldrig någonsin glömma vad min mamma sa. "Det spelar ingen roll om det är en tjej eller kille du blir kär i, bara du är lycklig!" Det sitter i hjärtat kan jag lova! Mina vänner tog det också jätte bra!

Och har du någon i din omgivning som sagt upp kontakt med dig pga det?
Svar; Nej, det har dem inte. Alla håller fast i mig fortfarande. Thank god!

Vad sysslar du med till vardagen?
Svar; Till vardags jobbar jag, när dem behöver mig. Sover mycket (eftersom jag oftast nu för tiden jobbar natt), umgås med min bästa vän, min familj & hänger väldigt mycket framför min älskade dator & tv, haha. Spännande liv va?

Vad är dina framtidsplaner?
Svar; Den frågan är nog den svåraste av alla, ever! Jag har inte en blekaste aning faktiskt vad jag vill med mitt liv! Det finns så himla mycket jag skulle vilja prova på & göra, så jag är helt lost in space! Det enda jag vet är att jag vill ha ett arbete som är väldigt praktiskt inriktat, för jag älskar att jobba med händerna. Massör, elektriker, kock, make up artist, bartender, reperatör, du ser.. jag kan hålla på hur länge som helst! Have no clue. Men jag hoppas verkligen att jag snart kommer till insikt, det tär på mig att vara så vilsen.

Hur lyder din komma ut-berättelse?
Svar; Jag skrev om det för inte alls länge sen, & du kan läsa om det här -> Gay and proud to be!

Hur lång är du?
Svar; Jag är 1,72 ståtliga cm!

Vad kollar du först på hos tjejer?
Svar; Oj, svår fråga igen, haha. Men jag tror det är helhets intrycket. Jag tror inte det är något speciellt sådär jag tittar efter. Det kan vara så mycket! Det kan vara händer, ansiktsdrag, ett leende.. well, you name it. Ögon däremot säger väldigt mycket om en människa, så ögonen får bli mitt svar.

Hur skulle ditt liv se ut om du fick välja precis hur du vill?
Svar; Då skulle jag ha ett fast jobb som jag älskar & brinner för! Jag skulle ha en flickvän som älskar ALLT med mig. Jag skulle ha ett stort fint hus, med en liten hund springandes på gården. En tjusig bil. Haha, svensson svensson! Men det viktigaste av allt; att få all sorters kärlek!

Vilken är din favoritplats på jorden?
Svar; Min favoritplats på jorden? Oj.. Eeh, jag får nog svara något klyschigt här & säga i famnen på någon jag tycker om! Finns inte mycket som slår den platsen. Annars tycker jag väldigt mycket om min säng, haha. Nej men du kanske iofs menar geografiskt? I så fall får jag nog säga Kreta, eftersom det är bara där jag varit utanför sveriges gränser. Men du kanske menar inom sveriges gränser? haha. I så fall säger jag Göteborg, me looove göteborg! Så mycket glädje att man blir helt glad i själen!

1 kommentarer

Denise

02 Jun 2010 11:45

Ahh fläskkorvar är lite läbbiga faktiskt =)

Kommentera

Publiceras ej