Sådär ja, då har jag varit & stylat till mitt hår lite idag. Jag ber om ursäkt för den kassa jävla bilden dock, haha. Var tvungen att rappa på för jag skulle precis iväg när den togs..

Men som ni ser är det inte bara frisyren som blev ändrad. Efter att jag klippt mig mötte jag upp systra mi, vi gick & åt flötig pizza, sen letade vi hårhärg, vilket resulterade i den ni ser på bilden (nehe?), & så av ren impuls så blev det en piercing också, haha! Så kan det gå när inte haspen är på!

Jodå, jag trivs som rödtott...

3 kommentarer

mikaela

30 Jun 2010 23:51

har rensat garderoben & försöker nu hitta nya ägare till mina plagg och accessoarer, kika in vår blogg och se om någonting passar din smak :)

fin blogg har du i alla fall :)

Kram

Natta Jones - Mindfuck!

01 Jul 2010 01:24

Mums-mums-mmmmums! :D

Bella

02 Jul 2010 13:14

skit snyggt! :)

Kommentera

Publiceras ej