Antagligen ligger det noll sanning i det!
Ändå kan jag inte låta bli att tycka att det är lite små kul.
På mig stämmer det iaf, för mina pek & ring fingrar är exakt lika långa på båda händerna.
& det ska tydligen betyda att jag är gay, vilket stämmer! Woila & big surprise, huh?

& bara för att fylla ut inlägget yttligare tänkte jag fortsätta lite på spåret gay.
Det var inte många dagar sen jag senast pratade med en tjej om det här med att tjejer blir "rädda" när man säger att man är gay/bisexuell, & tror att man hoppar på ALLA tjejer just bara därför. Vilket för mig är fullständigt skrattretande.

Hur svårt kan det vara att förstå att jag som gay precis som en hetrosexuell tjej/kille har MIN smak på tjejer?
Jag faller absolut inte för ALLA tjejer, & för ALLA utseenden, bara för att jag är homosexuell.
Löjligt tänkande så det finns inte ord för det.

Punkt.

2 kommentarer

Bella

14 Jun 2010 23:11

haha :p på mig stämmer det inte och jag är ju gay... eller alltså, jag är ju bi så det kanske inte är riktigt samma sak ;) haha inte för att jag tror de funkar

Johanna

15 Jun 2010 20:01

mitt pekfinger är längre än mitt ringfinger ;s

Kommentera

Publiceras ej