Bruce Walston
, 21, var mitt inne i tv-spelet.
Då kom familjens kattunge & strök sig längs väggen, & råkade därmed göra så att tvspels sladden tappade fästet i väggen, och tvspelet stängdes därmed av.

I ren ilska över det inträffade, greppar han tag om den lilla kattungen, & slänger in den i väggen, mitt framför ögonen på sin flickvän & hennes barn.
Smällen blir så kraftig att kattungen avlider.

Flickvännen ringde polis, & mannen greps.

Alltså.. @!"#¤%¤#"! Jag blir så jävla förbannad!
Jag finner inga ord, & det knyter sig i magen bara tanken på hur fruktansvärt sjuka en del människor är.
Om det hade varit dottern som istället hade råkat dra ut sladden, hade han då slängt henne i väggen också?

Tro mig, hade jag fått tag på den här snubben, hade jag gått över berg och dal för att göra livet pissigt för ett monster som honom. Jag har inte direkt styrka som pippi långstrump, men kicken av ilska jag får när jag läser sånt här, hade räckt gott & väl för att få honom gul & blå.
& jag hade inte tvekat en sekund om jag hade fått möjligheten att slänga honom HÅRT in i väggen. Många gånger!

Hittade artikeln här. →  vill du läsa hela artikeln? Klicka här!

13 kommentarer

T O V A

07 Jun 2010 21:18

sv; haha, jag får försöka packa med dej i väskan! xD

T O V A

07 Jun 2010 21:35

sv; haha, precis :-D



usch, det här inlägget... vill inte läsa, kan inte läsa, fy vad hemskt det verkar vara! (har läst en rad ty).. :o

SIEL

07 Jun 2010 22:07

ÅH FYFAN, HEMSKT _:-o

Camilla

08 Jun 2010 06:37

Räckte med det du skev, sicket svin!!

Glappkaft [meox.blogg.se]

08 Jun 2010 10:12

Följa varandra via bloglovin? (fotoblogg) Det leder till att båda får mer besökare! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1302041/glappkaft/follow



Ta en titt på min fotoblogg http://meox.blogg.se

SIEL

08 Jun 2010 10:21

haha :D

Minnali

08 Jun 2010 15:18

Fy vad äckligt! Sånt där är ju bara hemskt...... De borde införa "körkort" på att skaffa husdjur.



Sv: Vad härligt att höra! Det är bra med mig med.

Annoula

08 Jun 2010 17:21

sv. Hahahah naae verkligen inte! :p Stackarn...



Nej! Stackars kattunge! Att man får sånt utbrott över tv spel ??! helt sjukt.

MyzaaN

08 Jun 2010 19:53

asså uscj va hemskt :S såna människor det finns

Annoula

08 Jun 2010 20:48

sv. Ja verkligen!! :S ouuuf

MyzaaN

08 Jun 2010 23:06

helt klart :D

Natta Jones - Mindfuck!

08 Jun 2010 23:51

Usch! :(

Angel

12 Jun 2010 03:46

Tycker snubben bör avlivas i skogen.. eller kanske framför ett tåg.. tror inte ngn skulle sakna honom då.. fan va det min katt han gjorde det mot skulle jag nog flippa ur..

idoter det finns i denna värld

Kommentera

Publiceras ej