Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här.


Dem få gånger det faktiskt gått min väg - precis så som jag velat.
Har det lika snabbt igen vänt & gått tillbaka till svart.
Det är precis som om mitt liv vore en enda stor pappers lapp det stod "vänd" med stora svarta bokstäver på.

Jag undrar när det är min tur att faktiskt få lite flyt & tur i livet?
Jag undrar när det faktiskt är min tur att få hålla om min prinsessa?
Jag undrar när det är min tur att faktiskt rycka upp mitt liv & få det att inte vända?
Jag undrar när det faktiskt är min tur att för en gångs skull få känna lite livsglädje?
Jag undrar...

Jag vet att det blir väldigt många negativa inslag i mina blogginlägg now a days, men det är i en sån period jag befinner mig.
Jag söker inte empati, & jag söker inte uppmärksamhet.
Jag skriver i min blogg dem gångerna jag tänker (vilket händer way to ofta) & det här en sån gång.
Min blogg är till för MIG, för att JAG ska kunna skriva av mig.

Sen om folk väljer att läsa den, får dem helt enkelt också ta smällarna, att det ibland är lite mörkare inlägg.
Trösten i det mörka är väl ändå att jag faktiskt ibland skriver om lycka också? Även om det kanske var ett tag sen nu...

Jag väntar fortfarande på dagen med stort D - dagen med en stor näve lycka & kärlek.
Kommer den snart..? Kommer den om 5 år? 10? 20? 30? Only "him up above" knows, & jag låter det vila där.



Honestly, what will become of me?
I don't like reality
It's way too clear to me


But really life is dandy
We are what we don't see
We miss everything daydreaming


Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end?

Traveling I always stop at exits
Wondering if I'll stay
Young and restless
Living this way I stress less


I want to pull away when the dream dies
The pain sets it and I don't cry
I only feel gravity and I wonder why


Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end?

Dogs were whistling a new tune
Barking at the new moon
Hoping it would come soon
So that they could die

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end?

Kommentera

Publiceras ej