VTT tycker uppenbarligen fortfarande trots min slarvighet att jag gör ett bra jobb.
För dem ringde förut & ville jätte gärna att jag skulle jobba imorgon 07.00-16.00.
MEN eftersom jag ska hämta Elias på dagis klockan 16.00, så gick det hur bra som helst att jag istället gick 15.30. Tummen upp på det!
& så får jag jobba på samma maskin som min allra bästa mammut också. Sällskap hela dagen, me like!

Nu ska jag strax göra mig iordning & bli upphämtad av mamma, för att sen bege oss hem till la familia & äta mat.  Hon kommer minsann bli hur glad som helst att dem börjat ringa igen. Äntligen går det åt rätt håll!

Efter mat & trevligt sällskap, blir det en sväng in på affären för att köpa maaaaaat. Jag har redan bestämt att jag ska ha världens godaste mat med mig till jobbet i morgon! Tror det får bli sushi! Lucky me!

2 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

20 Mar 2010 22:50

Fan va kul med jobb hörru :D

Anonym

21 Mar 2010 11:33

Sv: Söt du är =)

Kommentera

Publiceras ej