Jag har hittat en ny svensk favorit artist!
Som titeln över här lyder; Magnus Weideskog!
Jag tycker han har helt underbara texter, speciellt har jag förälskat mig i hans två låtar "somna brevid dig" & "lämna honom". Ska ta chansen att se honom live så fort jag kan & får chansen! Me liiiike!
Hans album för den nyfikna finns på spotify!

Lämnar er med ett klipp från youtube, med en låt som heter "precis som du är".
Det vilar väldigt mycket sanning över texten & jag håller med i varenda ord han sjunger.
Lyssna & njut, det tänker jag göra!

För övrig kom jag nyss hem från min bästa vän mammut <3 hon bjöd på sushi som vi tillagade, lucky me!
Tack för en trevlig kväll!
Innan det var jag hemma hos la familia & fick grillat, så min mage har inte blivit annat än proppat med godsaker idag!

I morgon blir det upp tidigt - för jag ska jobba! :]

Har ni haft en bra helg?

2 kommentarer

Magnus Weideskog

24 Mar 2010 00:45

Tack så mycket för att du sprider ordet!



Du är snäll.



Kram

MW

Malin

24 Mar 2010 05:37

Det gör jag så gärna så :]



Klart jag är snäll, det är det enda jag är! :]



Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej