Jahopp. Jag har visst one-of-those-bad-nights. Hurray!
Så fort jag klev innanför dörren efter besöket hos lillasyster, säckade jag ihop & föll ner i det välkända svarta hålet.
Wäääääääääääääääääääää!

Massa tankar som snurrar.
Folk frågar mest hela tiden "Hur går det med kärleken då?" bland annat..
& det är  just den frågan smäller hårdast att höra/läsa. Töntigt va? Men så är det.

Jag vet inte vad kärlek är längre!
"Sluta leta bara, så dyker hon upp!"
- Jag letar absolut inte & har aldrig under min 24 år gjort det.
"Kärleken" har alltid blåst till mig, så jag har aldrig behövt fånga den.

Fråga inte om mina ex. Jag har ingenting att säga om det överhuvudtaget.
Fråga inte om det finns någon som jag tittar extra på, för du får inget svar.
Jag är bara jävligt bitter just nu & orkar inte engagera mig i något som har med ladies eller kärlek att göra.
Så, nu har jag dragit historien för alla så ni slipper fråga.

Thank you.

2 kommentarer

Nadja

30 May 2010 01:52

welcome to the club. de är jobbigt, förstår de du skriver om.. :/

Malin

30 May 2010 01:55

Thank you very much :P Ja, drygt som fan.

Kommentera

Publiceras ej