Alltså.. jag har svårt att finna ord.
Okej visst att många "barn" artister har mycket att jobba på med röst och målbrott & hela köret. Men herregud vad den här 12 åriga pojken kan sjunga! Här gör han sin egna version av Gagas  toppen låt Paparazzi. & jag satt bara & gapade första gången jag såg klippet.

One day... - he's gonna be a biiiiig star!

& jag kan inte låta bli att fullständigt ÄLSKA minerna på alla i publiken när han sätter igång att sjunga!
Snacka om att han blåste alla av stolen!

Wow & oh mah gawd! & där säger jag atjoo, snörvel, prosit, bastuvarm & framför allt godnatt :*

3 kommentarer

Sandra

15 May 2010 23:35

Jag tycker inte om orginalet eller något men han är verkligen duktig!

Malin

15 May 2010 23:37

Sandra, kan man kanske säga ja :|

Carina

16 May 2010 10:26

Satan i gatan vilken röst!! M, jag håller m dig fullständigt. He is going to be BiiiiiiiiG!!



Ps. krya på dig snörv-lisa :)

Kommentera

Publiceras ej