Igår var det rajtan tajtan. Tack för en trevlig kväll Mammut & alla andra! ♥
Nu ska det förhoppningsvis snart bli kasslergratäng hos la familia.

Snart kommer Helene hem till Sverige igen. Då ska jag möta upp henne i Göteborg, för en tripp in till Liseberg.
Behöver jag säga att jag längtar?

Lämnar er med den här underbara pojken & låten.
Mina damer & herrar jag ger er, Chester see - I'm falling for you.

"ι ∂ση'т ωαηηα тєℓℓ уσυ тнαт ι ℓσηg тσ ѕєє уσυя ƒα¢є, ι'м ѕ¢αяє∂ ιт мαу ѕ¢αяє уσυ αωαу. αη∂ ι ∂ση'т ωαηηα тєℓℓ уσυ тнαт ѕσмєтιмєѕ ι тнιηк σƒ уσυ αη∂ ѕмιℓє, ¢αυѕє тιмє ωιтн уσυ ιѕ тιмє єησυgн ƒσя ησω."

1 kommentarer

Lina

02 May 2010 00:08

Haha! Du missar visst mycket du! :P

Jaaaa, jag har videobloggat!!! Du får hålla utkik framöver, det kommer mer

Pusspårej!

Kommentera

Publiceras ej