Har precis fått klart för mig att mitt "söta" lilla ex Ida, inte alls är homosexuell.
Nu har hon helt plötsligt pojkvän (:
Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är så patetiskt att jag mår illa.

& jag önskar inte den människan NÅGOT gott i livet överhuvudtaget.
Jag hoppas hon ruttnar & brinner i helvetet nedanför jord.

Schitzofren? Jag tror ta mig fan att det är värre än så Ida.
Synd om dig som lever i en sjujävla lögn, & ett så patetiskt liv som du gör.

Harre, det finns folk med en jävla massa problem.. du har inte funderat på att söka hjälp Ida?
Tror det är på tiden...

På bilden ovan ser ni hur hon "ser" ut.. (haha) lägger ut den mest för att folk kanske borde akta sig & hålla sig ifrån henne (:

4 kommentarer

Anna

16 May 2010 21:11

Usch, det är bland det värsta jag vet. Tjejer som är så säkra på att dom är absolut homosexuella och sen helt hokus pokus har en pojkvän från ingenstans ><

Malin

16 May 2010 21:16

Ja, finns ingen lika patetisk som henne. (:

Emilia P

19 May 2010 15:35

jag vet inte vad ni har för story ihop eller vad som har hänt, men jag måste ändå invända med att säga att jag tycker detta är väldigt lågt av dig. en sexuell läggning är ingenting som man kan bestämma över, det finns många som lever som straighta tills de är 50 år och sedan inser att de är homosexuella. kanske hade ida en period där hon trodde att hon var homosexuell, men att hon kanske nu är bisexuell?



jag vill också passa på att varna dig om att det du gör är ett brott, du bryter mot lagar när du publicerar bild samt skriver saker undertill. det kallas för förtal och kan som sagt väcka åtal mot dig om någon väljer att anmäla dig.



som sagt vet jag inte vad ni har för historia ihop, men försök hålla dina känslor inom dig och håll dig på lagens sida.

Malin

19 May 2010 16:01

Emilia P; Okej okej. Jag ser vad du försöker säga. Grejen är ju just den att du har ingen aning om våran historia, så därför har du ingenting att säga till om heller. Att folk lever "straighta" tills dem är 50 år har ingenting med att den homosexuella läggningen flyter upp till ytan. Homosexuell är man alltid, det är ingenting som bara pang bom kommer & hemsöker. Det handlar mer om att leva i feghet, och inte våga stå för den man är.



& om Ida vill anmäla mig för det här, så får hon gärna göra det. Jag kunde inte bry mig mindre faktiskt. (:



Tack för ditt ord!

Kommentera

Publiceras ej