Jag tänkte att jag skulle unna mig själv ett besök hos frisören vid nästa löning.

Jag kan dock inte alls bestämma mig för HUR jag ska klippa mig, eller om jag ska fortsätta vara brunhårig, eller om jag återigen ska bli blond. Eller kanske svart? Hur eller hur är jag sugen på att INTE ha helfärgat..
- slingor är nog något jag hur eller hur kommer slänga in i det nya håret.

Alla frisyrer jag letat upp ovan är ju galet snygga allihopa, tror ni jag skulle klä i någon av dem?

Därför lägger jag upp lite bilder på frisyrer här & ni får mer än gärna tycka till, eller länka till andra frisyrer ni tror att jag skulle kunna passa i. Hit me with your best shot!

7 kommentarer

Nadya

06 May 2010 23:38

den blonda med rött i, i mitten. var sjukt snygg :P ska nog fan prova en sån frilla nästa gång jag ska leka med håret :D

Nadya

06 May 2010 23:39

kör på den tkr ja ;D *

Malin

07 May 2010 07:45

Det lutar åt det hållet faktiskt. :p Jag tycker också den är sjukt snygg, frisyren är också grym. Så ja, det blir kanske den (:

Natta Jones - Mindfuck!

07 May 2010 13:13

2an var inte snygg, men som Nadya säger så är den i mitten asläcker :D Tycker inte du ska vara blond iallafall.

Malin

07 May 2010 16:02

Natta; ska jag INTE vara blond? Haha, shiet, alla säger olika, men jag tror jag ska bli det ändå faktiskt såhär till sommaren, eller jag vet inte.. haha, kan inte bestämma mig :P tack för synpunkten iaf (:

Lilly

07 May 2010 21:46

Bilden i mitten tror jag på och så svart hår på det. ;D Uberläckert.

Malin

07 May 2010 23:58

Lilly; Njaae. Jag tror inte jag skulle passa i svart faktiskt ;/

Kommentera

Publiceras ej