Vill tillägna den här texten till the love of my life.

För det är verkligen så.
Det spelar ingen roll vad det är som försvinner - cause all i need is you Johanna.
Jag kan än idag när vi snart (den 27e) firar 4 månader tillsammans inte sätta fingret på vad du gör med mig.
Det enda jag vet är att det är magiskt. & att du, du har fått mig att öppna ögonen & se på livet från ett perspektiv jag aldrig förut sett det ifrån.

Du öppnar mina ögon & mitt hjärta på ett sätt jag aldrig förut trodde var möjligt.
& jag är så tacksam för allt det vackra du får mig att se.

& jag vet att du har det lite kämpigt just nu med allt vad det innebär. Men hur snurrigt allt annat är, så vet du vart jag står. & där kommer jag stå tills du puttar bort mig.
Som jag så många gånger förut viskat i ditt öra "jag ska ingenstans älskling".
Det är du & jag mot världen, så enkelt är det.

Jag älskar dig Johanna.
& varje dag jag får äran att vara din ska jag vårda dig & ditt hjärta så ömt jag bara kan.

Från mig till dig min skatt. ↓

If the world i know was gone today,
they can take it all i'll be okay,
cause i need is you.

All my fear is dying with your touch,
i hope that i dont ask to much,
but all i need is you.

Let it rain,
let the wind blow,
for as long as i'm with you i'll be alright.

Take my hand,
cause i wont let go,
and i promise you the rest of my life.

Your a streaming water cooling me,
your the fire and the air i breath.
All i need is you.

When i think of us in seperate lifes,
i dont understand how i survive.
All i need is you.

So let it rain,
let the wind blow,
for as long as i'm with you i'll be alright.

Take my hand,
cause i wont let go,
and i promise you the rest of my life.

When you look at me with sleepy eyes in the morning light, i realize
all i need is you.

If only we could end up forever,
pleased a million years or two.
How I want to spend them all with you.

If the world i know was gone today,
they can take it all i'll be okay,
cause i need is you.

All my fear is dying with your touch,
i hope that i dont ask to much,
but all i need is you.

Let it rain,
let the wind blow,
for as long as i'm with you i'll be alright.

Take my hand,
cause i wont let go,
and i promise you the rest of my life.

Cause all i need is you Johanna. <3

Kommentera

Publiceras ej