Jag har haft på tok för mycket frånvaro från bloggen på sista tiden.
Så jag ville bara lite snabbt skutta in & tala om att jag lever.

Jag kom till min kärlek i Fredags. & det är redan Tisdag. Vilket i sin tur betyder att jag åker hem redan i morgon. & det suger hästballe. Dessutom jobbar hon idag, från 12.00-19.30 vilket betyder att våran hela sista dag tillsammans försvinner.

Men samtidigt förstår jag såklart att hon måste jobba, precis som alla andra för att kunna försörja sig även om hon bor under samma tak som sina föräldrar. Det är inte gratis för det.
Hur eller hur så blir det här inlägget långt ifrån långt. Jag orkar faktiskt inte.
Jag har ont i huvudet & ska därför slänga mig på soffan för att ta det lugnt en stund med tvn på i bakgrunden.
Sen ska jag iväg med älsklings lillebror & gå till Coop. Jag ska slänga in mitt CV där tänkte jag!
Hur mår ni kära bloggläsare?

Kommentera

Publiceras ej