Säga vad fan man vill om hans sångröst. Han är bra. Inte mer än så enligt mig.

Men att ha kvar en snubbe när 12 åriga barn sitter & tittar på ett program & många av dem antagligen hejar på honom, när han i sin tur är en knarkare som nu dessutom under idol resan visats varit påtänd.
Vad är det för jävla förebild om jag får fråga?

Är det okej att ha en sån snubbe i ett program där barn ser upp till snubbar som honom?
En person som röker ren skit?

Om du frågar mig - ut med fanskapet.
Han har fan inget där att göra, hur bra eller dåligt han än sjunger.

Tv4 kan suga min icke funna balle, för att ha behålligt honom trots detta.

& ni som säger "Jag skiter i vilket, han är fortfarande bäst!" kan slänga er i väggen & stanna där.
Det är inte okej för någon i ett sånt program som idol att komma ut som positiv i ett drogtest.
"men du förstår att det är många kändisar som går på knark va?"
Ja. Klart som fan jag vet det. Men dem är inte med i ett tvprogram där 12 åringar sitter & dregglar.

Undra om det är tv4 eller Jay som ska skämmas? - egentligen.

Kommentera

Publiceras ej