Ja, tanken är att jag ska smyga in på någon frisörsalong & snygga till mig lite i håret. Det är så himla slitet nowadays.
Jag funderar på om jag kanske ska prova på att snygga till frillan i Nyköping, när jag är hos min kärlek.
För här i stan blir jag aldrig någonsin vart jag än går, inte nöjd med slutresultatet. Kanske är dem bättre i Nyköping. Man vet aldrig, men jag är villig att chansa. 

Bilden ovan visar vilken frisyr jag hela tiden eftersträvat. Jag vet såklart att det inte kan bli EXAKT som på bilderna, men något åt det hållet. Så nära man KAN komma vill jag ha. Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara? Jag vill ha ordentligt uppklippt, & dold bena, & så en sån där lugg på det, är det verkligen så svårt?

På tal om något annat blir jag upphämtad av mamma 10 över 4, för middag där hemma. Det ska bli citron & basilika kyckling. Så galet gott är det! Det ska jag minsann tillaga åt älskling någon gång, har en känsla av att hon kommer avguda det hon också.

Om 8 dagar befinner jag mig hos henne igen. & jag längtar så jag tror jag spricker! <3

1 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

07 Nov 2010 22:15

BALLA INTE UR NURÅ UTAN KLIPP HÅRET SNYGGT :D

Kommentera

Publiceras ej