Jag drömde om min älskling i natt. Min fina fina fina Gizzmo.
Som jag än idag även om det snart är 3 år sen - saknar varje dag.

Jag drömde att jag var någonstans, minns inte exakt vart. Men hur eller hur så såg jag en skymt av en katt i förbi farten, men la inte ner så mycket mer energi på det. Sen hur det nu kommer sig, så såg jag katten igen, efter ett tag. & såg då att det var min Gizzmo. Jag visste om i drömmen att han hade blivit överkörd & var helt hundra på att han inte längre fanns. Men där var han. & jag sprang för allt var jag var värd & mötte honom när han kom springandes mot mig, & kastade upp honom i min famn. & jag grät, grät, grät, grät & grät över hur lycklig jag var över att han var hos mig igen. 

Jag skulle kunna göra vad som helst för att ha honom här hos mig.
Jag saknar honom, så det gör ont i mig. 

Men jag antar att vi på något sätt möttes i min dröm i natt, & att han talade om för mig att han har det bra där han är nu. Även om han försvann ifrån mig på tok för tidigt. 

Ibland önskar jag bara att jag kunde pausa drömmen, komma in i den & dra ut den ur mig, så att den sen blir verklighet. Livet är bra orättvist ibland.

Gizzmo, jag älskar dig. & du finns med mig i mina tankar varje dag, tills dagen jag dör.
Tack för många helt fantastiska år, & tack för dem kommande i mina tankar. <3

2 kommentarer

Moster

05 Nov 2010 19:56

Han finns nog genom syrran med sitt pratande(knorrandet) :)

Malin

05 Nov 2010 21:58

Jadu kära moster, det tror minsann jag också! :) Jag tänker alltid lite extra på min Gizzmo när jag ser henne. :)

Kommentera

Publiceras ej