Det här kan vara den mest puckade "lejon tränaren" jag någonsin kommit att vila ögonen på.

1. Han blöder redan från benet, av att lejonen redan en gång hoppat på honom.
2. Han tänker inte på att överhuvudtaget lämna området, för risken att bli dödad..
3. Han petar en vass jävla pinne i ansiktet på ett VILDDJUR! & förväntar sig vadå..? Att lejonet fint ska gå med på det & absolut inte bli aggresiv & ännu vildare..?
4. Jag tycker absolut inte på några som helst grunder synd om idioten. Har han bestämt sig för att peta på ursinniga lejon med en vass pinne, får han fan skylla sig själv.
5. När flera lejon sen hoppar på honom, är det LEJONEN de börjar slå på, när det i själva verket är idioten som började som ska ha smällarna. Är man så jävla puckad att ge sig in en sketen liten jävla ring med vilda djur, får man fan ta smällarna. Lejonen har inte gjort honom ett piss, & ändå är det HAN som petar en vass pinne i nyllet på de.. när det borde vara tvärtom.

Sånt här är något av det absolut värsta jag vet. Folk som lever & jobbar för att göra illa djur.
Det är likdant med det här de har i... Madrid bland annat? Tjurfäktning.
& att folk faktiskt tycker det är underhållande, är helt sinnesjukt i mina ögon.
Folk går dit för att TITTA på det här, betalar pengar för att se ett djur lida.. 

Jag önskar inte såna här människor någon njutning i livet överhuvudtaget, & jag hoppas innerligt att de ligger sömnlösa om nätterna & tänker på vilka vidriga människor de är...

Jag önskar inte livet ur någon, men såna här idioter borde inte få äran att andas.
Ibland är det synd att såna här idioter inte dör på kuppen.

3 kommentarer

denise orréll hinkelman

06 Oct 2010 17:51

alltså det är ju helt fel. något har ju redan hänt vafan, pinnen var säkert inte använd från början :s djuren har ju redan attackerat innan dom ens började videofilma, vatten överallt och han blöder redan.... shit

Natta Jones - Mindfuck!

08 Oct 2010 15:47

Du kan väll skriva om varg-situationen i sverige? :) Skulle vara kul att se vad du tycker. Jag själv tycker att vi människor borde acceptera vargen and so on, ska inte dra en bok på din blogg här :D



Btw, stackars lejon. De blev säkert avlivade efter detta, och till vilken nytta? De är vilda djur och det är människans fel eftersom att vi leker gud och tror att vi kan tämja dem :/

MARIA - mode, outfits & inspiration

09 Oct 2010 16:56

Men fy, vad brutalt. Håller med dig, han fick vad han förtjänade.

Kommentera

Publiceras ej