Okej, jag vet faktiskt inte vad jag ska tro.. är det här for real? :|

Gilla "Justin Bieber" eller inte.. saken i sig är så sjuk att jag mår illa. På riktigt.

Jag är fullständigt i chock, jag sitter fortfarande & fattar absolut ingenting.
& det absolut sjukaste av allt är att det här är verkligen inte ett skämt. Det har gått överallt på nyheterna & speciellt på nyheterna i Amerika.
Justin Bieber är alltså ingen 16 årig liten pojke. Det är en MAN på 51 år, som klätt ut sig till den här lilla pojken.
Se klippet själva & få beviset framför era ögon.

Fyfan så jävla äckligt. Jag blir illamående bara tanken på att jag faktiskt gått & nynnat på någons låtar som jag faktiskt trodde var en oskyldig söt liten pojke.
& bara det att han antastat x antal flickor av hans fans, får mig att nästan kräkas.

HUR JÄVLA SJUK ÄR VÄRLDEN EGENTLIGEN?

Så med andra ord - Någon vid namn Justin Bieber som är 16 år, finns alltså inte... längre. My fucking god!

UPDATE: Okej, företaget som gjort det här inslaget är tydligen mästare på att göra "skämt" inslag... hur eller hur blir jag sinnesjukt förbannad på vad de håller på med. Man skämtar fan inte såhär om NÅGON! Sparka hela jävla nyhetskanalen & gör om, gör rätt! Retards.

23 kommentarer

MARIA - mode, outfits & inspiration

05 Oct 2010 17:48

Haha oj, lite roligt att du faktiskt trodde på det.. :p men jag håller med dig, sånt här skämtar man inte om, då har man gått för långt. Tycker speciellt synd om Justin Beiber.

Bella

05 Oct 2010 19:16

Men gud :S alltså kan detta stämma? :S

Bam

06 Oct 2010 01:37

HAHAHAHAHAHHAHAH skitkul. Skrattade som fan.

denise orréll hinkelman

06 Oct 2010 17:54

men hahahahahhahahahahahha eller hur hörru! de här var dagens skratt, verkligen!!! tro inte på allt du ser och hör lilla du.

ahaha

denise orréll hinkelman

06 Oct 2010 17:54

såg din update nu.. men ändå HAHAHA att du faktiskt gick på de....

jusnit bieber

06 Oct 2010 20:44

justin bieber är 16 år ja glovar de är falskt?

Hate Justin

07 Oct 2010 21:25

syn att det inte var sant för han suger så hårt

Natta Jones - Mindfuck!

08 Oct 2010 15:51

Asså hahaha Malin! Du är så söt och smart men ibland förvånar du mig, det där var ju hur mycket på skämt som helst :P

dedA

08 Oct 2010 17:35

ASÅ OFTA DET ÄR SANT ALSÅ MENAR HUR KAN DET VARA SANT ASÅ MAN SÅG JU DEN DÄR MASKEN NÄR HAN SJÖNG MEN DET KAN VARA SANT MEN JAJA IALLA FAL SÖT DU VAR MALIN MEN HERRÅ MEN FAN ALSÅ TÄNK AT JAG TOG TID FÖR MIG FÖR HAN NÄR DET INTE VAR HAN SOM SJÖNG MEN DET KAN BARA VARA ETT SKÄMT MEN OM DET ÄR DET SÅ VAR DET INTE KULLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1MÅNGA KRAMAR????????

aia

15 Nov 2010 17:52

Jag är ett jätte stort fan av Justin Bieber och tror faktiskt inte på det.... Jag menar det kan ju vara nån som inte gillade han som jorde bilderna och klippen via photoshop allt går ju att fejka nu för tiden... Det var bara min åsikt!

Elsa

17 Nov 2010 15:09

asså FAN vilket äkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Em

02 Dec 2010 01:50

men det där var ju inte ens likt?! :P

Det

03 Jan 2011 19:15

Om det var sant så, eeeeeeuuuw

Jocke

15 Jan 2011 20:17

HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA halååååå? onion news!! du ser inte löken nere i högra hörnet eller? goooooood...

hannis

18 Jan 2011 16:37

Visst som om justin Bieber är 51 och pedofil!!! Det tror inte jag på någon annan som tror på det?? om ni tror på det e ni skit dumma i huvudet om han hade haft mask på sig hade man väl änna sett det!!!! O man ska inte tala på alla som hatar han också de tycker han e bög och att han sjunger som en tjej ni som tror på det åk till helvettet!!!!! ;)

Anonym

21 Jan 2011 22:46

asså lol den där jävla sjuk gubben han är fan sjuk och justin är oskadd men stackan det är synd om han är ju bara 16 år

Sara

09 Feb 2011 18:32

Asså några av er tror att justin bieber är en 51 årig pedofil men det är intte sant.

det var en 51 årog pedofil som gjorde en mask av justin bieber och hade ett röst chip under masken så att han skulle låta som justin bieber så är det egentligen!

jojo

19 Feb 2011 13:29

det är inte sant för om man kollar på hans andra videor eller något annat så stämmer det inte! det är så att justin bieber finns och kommer alltid att finnas. för kolla usher, hade nog inte velat ha en pedofil i så fall. det är bara myter! som när en sa att både justin bieber och miley cyrus var död!

Hannisen9 (MSP)

01 Apr 2011 19:39

Azzå blää har alltid hatat han!!

Anonym

01 Apr 2011 19:43

jag tror inte på det där hurru!

Det är bara en jävla idiot som har gjort det där på datan och gjort om justin som om han hadde en mask på sig!

Det är FALSKT vet du! FALSKT!!!!!!!!

maria!

01 Apr 2011 20:51

Haha,om jb skulle vara 51 år gamal då skulle hans mama vara typp 200 och hans lilla sysetr 32 men nej det här är fejk fatta folk!

Marre (;

01 Apr 2011 21:59

Man e ju, rent ut sagt DUM om man går på ngt sånt här x')

Anonym

02 Apr 2011 15:32

Kommentera

Publiceras ej