Det är alltid kul att få musiktips, så jag tänkte att ni jätte gärna får tipsa om en favorit låt ni har, & på så sätt kan jag kanske upptäcka nya bra låtar. Dessutom kommer ni som följer min blogg på så sätt också få hum om låtar ni kanske aldrig hört förut, a  win-win situation.. sounds awesome, huh?

Jag tipsar om dessa låtar;

1. Lights - February air. (akustisk version)
2. Million Stylez - Supastar.
3. Paolo Nutini - Last request. (akustisk version)
4. SamSaya - ADHD Love Me Not.
5. Skillet - Say goodbye (akustisk version)

Se så, fram med tipsen bah!

6 kommentarer

Sanna

02 Oct 2010 13:26

http://www.youtube.com/watch?v=0j6VoW6vv9Y



I Blame Coco - Selfmachine



Låten är jättebra:) Ha det bäst!

maja.

02 Oct 2010 19:56

åh vad kul att hon var en favorit :)

ja det är synd att hon åkte ut. Men hon var väldigt stolt och nöjd ändå :)

A.G.

02 Oct 2010 20:56

you me at six, four year strong & say anything är super!

maja.

02 Oct 2010 22:55

vi gick i samma klass genom hela gymnasiet. nu är vi bästa vänner :)

emma

03 Oct 2010 18:06

A lack of color - Deatch Cab For Cutie

Hide and Seek - Imogen Heap

The Blower's Daughter - Damien Rice

hanka

03 Oct 2010 21:34

Ja, lilla madde:( Jag ringde in typ haha 11 gånger eller nått

Kommentera

Publiceras ej