Nu har jag precis as we speak beställt ett kit DentaWorks, som ska göra mina tänder skinande vita.
Var inne på aftonbladet & såg en artikel, där en känd bloggare med över 10.000 visningar i veckan provat produkten, & som ni ser på bilden ovan ser det verkligen ut att funka. Dessutom har hemsidan fått endast bra betyg av andra användare. Så im gonna give it a try, and hope for the best. 395:- fattigare, men vad gör man inte för att smälta omgivningen med ett kritvitt leende?

Så fort paketet landat i min famn kommer jag sätta igång att använda det. & jag kommer låta er se förändringar & hur det går till. Om det är någon av er som kanske är nyfiken på att prova men inte riktigt litar på resultatet så tänkte jag att jag kan vara en levande "testkanin". Fucking awesome, right?!
Hang in there.

2 kommentarer

Emma

28 Oct 2010 18:36

Gött! Testa du först och se om det funkar. Isf tänker jag verkligen beställa hem det!

Frida

31 Oct 2010 11:51

Jag va inne och tittade på den sida, jag ahr ju tandsmycke.. men framkom ju inte om de funkar att bleka även om man har ett sånt.. =/ spännande att de om de funkar.. :)

Kommentera

Publiceras ej