Enligt min mening råder det inga som helst tvivel om vem jag tycker är absolut bäst i årets idol.
Hon åkte ut, & kom tillbaka på grund av att Alice självmant hoppade av. Hon var i ett sjuhelsike underläge med bara ett få timmar på sig att repa ikapp de andra. & hon klassade ut de andra fullständigt förra fredagen.
- & hon gjorde det ikväll igen.
Jag pratar naturligtvis om Minnah.
Jag vet inte hur många gånger klippet gått på repris i min dator just nu, men många är det.
Jag tycker verkligen att det är så fruktansvärt bra så jag dör lite smått inombords.

Med en otrolig inlevelse som får det att krypa under huden på mig, med tårfyllda ögon som får mina att fyllas, hon får mig att rysa att fullständigt välbehag, & så hennes röst on top of that, som en skänk från ovan. PLUS att hon blir bättre & bättre för varje vecka som går. Det kan inte bli bättre.

Sen vet jag inte om jag faktiskt vill att hon VINNER hela kalaset, just av den anledningen att det av någon anledning alltid i alla omgångar av idol gått bättre för 2a platsen & 3dje platsen i vissa fall. Jag menar, vad hände med Daniel när han kastade ut Darin i finalen?
Där är det Darin som blivit miljoner gånger större än Daniel någonsin kommer bli.
För att kasta ut ett praktexempel på hur idol fungerar.

Hur eller hur är jag oerhört glad över att ha Minnah tillbaka där hon förtjänar att vara.
Däremot är det verkligen på tiden att kasta ut Daniel eller Elin. Sen får gärna Geir & Jay ryka efter det.
Sen kan de få slåss bäst de vill.

Vad tycker ni? Vem är eran favorit?

Kommentera

Publiceras ej