Hur vet man egentligen att man är kär?

Är kär när man har ett konstant pirr i magen?
Är kär när man inte har ett konstant pirr i magen, utan bara ibland?
Är kär när man inte kan sluta tänka på den andra människan?
Är kär när man vem man än tittar på bara ser sin partner?

Det där är så fruktansvärt olika. & ingen känner likadant som någon annan.
Kärlek överhuvudtaget är väldigt inviduellt.
Men visst tusan är den underbar?
Hur vet du att du är kär?

Jag har funnit en prinsessa som kan få min mage att pirra bara genom att jag vilar mina ögon på henne.
En prinsessa som får mina ögon att fyllas med glädje tårar varje gång hon säger att hon älskar mig.
Hon är den som får hela min kropp att värka av längtan efter henne.
Den som får mig att gråta för att jag saknar henne så enormt.
Hon är den som får mig att fullständigt hata geografiska avstånd.

Men det är väl så - inget avstånd är FÖR långt om man verkligen älskar?

Min lillasyster frågar mig ofta "Alltså Malin.. är det inte jobbigt att ha sin flickvän så långt bort?"
& det gör lika ont varje gång när jag tänker på hur långt hon är ifrån mig.
& om jag ska ge ett ärligt & bra svar på den frågan så får mitt svar helt enkelt bli att det är väldigt jobbigt.
För vem vill vara ifrån den personen man älskar?

& om jag ska försöka att hitta något ljust i det mörka avståndet, så är det att man verkligen hinner sakna varandra. Varje gång man ses känns som den första, & på det sättet växer iaf det jag känner för min prinsessa lite mer för varje gång jag träffar henne.
Sen hade jag ju absolut inte haft något emot att bo 5 eller 1 minut ifrån henne. Eller jag hade nöjt mig fint med att bo 2 mil ifrån henne istället för runt 30 mil.
& jag gör verkligen allt som står i min makt för att snart befinna mig där hon finns.
Min stora kärlek. <3

Hennes födelsedag närmar sig med stormsteg, & jag ska vara där & fira den med henne!
På tisdag åker jag tidigt på morgonen, & får dock tyvärr redan packa min väska på torsdag kväll & lämna henne flera mil ifrån mig.. igen.
Men jag är så glad för det "lilla", att jag ska få spendera 3 hela dagar med henne får min mage att pirra bara av tanken.
Jag mår så gudomligt bra i närheten av henne & det är i hennes närhet jag trivs allra bäst.
Hon gör hela min värld magisk.

På tal om något annat ska jag kika klart på de 5 sista avsnitten av paradise hotel Danmark nu.
Spännande värre! & snart drar ju den svenska omgången igång också.
& gissa vem som slaviskt kommer följa det? ;]
Förresten så har jag bytt bloggdesign, tyckte det var lite på tiden. Vad tycker ni?

2 kommentarer

Bella

22 Sep 2010 22:10

whooooooa :D sött skrivet hörrudu!

Bloggens innehavare

22 Sep 2010 22:25

Tack för det Bella! :)

Kommentera

Publiceras ej