Ladies and gentlemen, låt mig presentera Dani Shay.

Tjejen som utan tvekan kan sjunga. & tjejen som utan tvekan är grymt lik alla 14 årigas tjejers absoluta favorit
- Justin Bieber.

För visst tusan är dem lika! Hon blir stoppad på stan vart hon än befinner sig, vilka kläder hon än bär, & hur feminima drag hon än har - & folk ber henne om autografer i Justins ära(?). Jag förstår dem.

Hade jag varit i deras skor, hade jag antagligen också reagerat även om jag absolut inte hade bett om autograf.
Eller det hade jag kanske, om det var den riktiga Justin Bieber.
Endast för att sen sälja den på ebay för flera miljoner!
& kanske att jag hade gått så långt som att be honom spotta ut sitt tuggummi ur munnen i handen på mig & sålt det för yttligare några miljoner! Busiga mig! Cash is king.

Tystnaden som uppstår när hon förklarar för 14 åringarna att hon inte alls är Justin Bieber, utan helt enkelt bara  en look alike som heter duga, är något jag med nöje skulle vilja se!

1 kommentarer

Poffie! :*

26 Apr 2011 18:39

Hahaha alltså.. hon är ju lik honom... men inte JÄTTELIK OMGLIK, typ. Inte så att man skulle förväxla dom D:

Kommentera

Publiceras ej